20 Φεβ 2013

My liebster award !

Το βραβείο αυτό μου το πρόσφεραν η Έλλη και το κορδονέτο ,με τιμούν και τις ευχαριστώ θερμά !

Σύμφωνα με τους όρους του βραβείου πρέπει να πω 11 πράγματα για εμένα & να το προσφέρω σε 11 φιλικά ιστολόγια !



 
Ας ξεκινήσω λοιπόν :

1. Το όνομα μου είναι Ανθή και ο συμβολισμός του ονόματος μου είναι:  "Προσγειωμένη και μαζί «στα σύννεφα», οργανωτική και προγραμματισμένη. Και ρομαντική! Της αρέσουν πολύ η φύση κι ο αθλητισμός. Αυτή που ακμάζει." 
που με εκφράζει απόλυτα! 
Το όνομα μου εμπεριέχεται στο nickname μου με λατινικούς χαρακτήρες Anthemis . 
Ένα από τα αρχαία ονόματα της Σάμου το νησί που κατοικώ είναι το Άνθεμις. Επίσης Anthemis είναι γλυκό κρασί της Σάμου 5ετής παλαίωσης σε δρύινα βαρέλια, το οποίο λατρεύω!


2. Λατρεύω την μουσική, με συντροφεύει σε ότι κάνω, όπου κι' αν πάω και  όποια διάθεση έχω ! Μου αρέσει η rock, pop και το έντεχνο.

3. Οι χειροποίητες κατασκευές με συνοδεύουν από μικρή ηλικία πάντα ήθελα να δημιουργώ, είναι έκφραση, είναι επικοινωνία, είναι η ζωή μου! Μου αρέσει να "αιφνιδιάζω" τους ανθρώπους που αγαπώ προσφέροντας τους χειροποίητες δημιουργίες γιατί τους προσφέρω κομμάτια από τον εαυτό μου.

4. Αγαπημένο υλικό για τις κατασκευές μου είναι η λινάτσα.


5.  Το χιούμορ αποτελεί μέρος της καθημερινότητας μου. Μ' αρέσει το χιούμορ στους ανθρώπους! Το γέλιο, για εμένα είναι συνδεδεμένο με την χαρά, την ευχαρίστηση την αισιοδοξία ! 

6. Είμαι αυθόρμητη και φυσικά ειλικρινής και μερικές φορές έχω έρθει ή έχω φέρει ανθρώπους σε δύσκολη θέση άθελα μου.

7. Λατρεύω τα ζώα, με μια μικρή αδυναμία στις γατούλες! Ο "ψιψινογατούλης" μου, μου 'χει πάρει τα μυαλά !

8. Είμαι λάτρης του cinema, μ'αρέσουν οι ταινίες μυστηρίου, επιστημονικής φαντασίας και φυσικά κωμωδίες.

9. Μ' αρέσει πολύ το τσάι, στην κυριολεξία πίνω καζάνια !

10. Λατρεύω τις εκδρομές, είτε για πικνίκ, είτε για φωτογραφίες έτσι προσπαθώ να πηγαίνω όσο συχνά μπορώ.

11. Θέλω να πάω στα νησιά της Καραϊβικής, εύχομαι κάποια στιγμή να πραγματοποιήσω το όνειρο μου! 


Με την σειρά μου και εγώ το προσφέρω στα εξής φιλικά ιστολόγια : 

  1. noprogramm.blogspot.gr
  2. wildrose-home.blogspot.gr
  3. delfinaki-sunset.blogspot.gr 
  4. latelierdemarieanne.blogspot.gr
  5. meroulasart.blogspot.gr
  6. filiascrafts.blogspot.gr/
  7. mytripssonblog.blogspot.gr
  8. littletreasureshandmade.blogspot.gr
  9. kantomagapi.blogspot.gr
  10. para-kelsoscooks.blogspot.gr
  11. onirokosmos-art.blogspot.gr

12 σχόλια:

  1. Ωραίες αποκαλύψεις και πανέμορφες δημιουργίες από λινάτσα που μου αρέσει πολύ.Εύχομαι κάποια μέρα να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε αρκετά κοινά, Ανθεμάκι ! Και φυσικά τη λατρεία για τη λινάτσα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε γεια και με χαρά το όμορφο βραβείο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολυ ωραίο να μαθαίνουμε κάποια πράγματα για τους φίλους μας... οι δημιουργίες σου από λινάτσα πολύ καλές και ο ψιψινογατούλης σου κούκλος!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαριτήρια γιά τό βραβείο Ανθή!!Μού άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!Ο γατούλης σου,είναι γλύκας!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταιριάζουμε σε αρκετά πράγματα... χάρηκα για τη γνωριμία, Ανθή μου!

    Ο γατούλης σου είναι κουκλί!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαριτηρια για το βραβειο Ανθουλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια το βραβείο.
    Εύχομαι όλες οι επιθυμίες και τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.
    Σ΄ευχαριστώ για την .....προσφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις δημιουργίες σου τις εχω θαυμάσει, τώρα θαυμάζω κάτι ακόμη ...τον χαρακτήρα που υποψιαζόμουν πίσω απο τις εικόνες.
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ!
    Και τα ίδια θα ελεγα και χωρίς βραβείο,τώρα απλά παραπάνω θα πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΄Ομορφες δημιουργίες !
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα φίλες μου! Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, να έχετε μια όμορφη μέρα!
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!